Avatar billede bigbeardk Nybegynder
11. februar 2012 - 16:10 Der er 3 kommentarer

konica minolta 1600f sende mail fra den til min e mailadresse

har fået en konica minolta 1600f print/scan/kopimaskine. Har prøvet at opsætte den til at sende til min e mail via netværk. Har fået åbnet port 25 men den vil ikke sende har lige købt en netværksrouter fra trendnet for at den sku kunne køre netværk.Min router har genkendt printeren men kan ikke sende til hotmail
Avatar billede Wally1973 Praktikant
11. februar 2012 - 19:33 #1
Hvilken SMTP-server bruger du?
Avatar billede bigbeardk Nybegynder
11. februar 2012 - 20:07 #2
den heder SMTP.mail.dk
og min hotmail.com til at modtage
Avatar billede Wally1973 Praktikant
12. februar 2012 - 02:58 #3
ok, har du husket at sætte den til den rigtige port og med den rigtige godkendelsesmetode?