Avatar billede Kathja Nybegynder
10. februar 2012 - 16:09 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Inspion Economy søger en dygtig programmør, som kan programmer et stor projekt i PHP

Projektet for dig, vil blive at få en hjemmeside programmeret ud fra materialer samt design. Du får det fulde ansvar, for alt det teknologiske og du får mulighed for, at komme med ændringsforslag til selve designet samt strukturen. Det ses derfor gerne, at du er kreativ anlagt og kan bidrage med ideer til hjemmesiden.

Som person er du samarbejdsvillig og tør at inddrage med holdninger samt meninger, der er til gavn for projektet.

Skriv lidt om hvem du er, samt vedlæg cv.

Jeg kan kontaktes på tlf. nr. 40 68 08 08 eller på mail kkp@inspion.dk
Avatar billede olebole Juniormester
10. februar 2012 - 16:16 #1
<ole>

Det mest hensigtsmæssige er nok, at du lægger et svar og accepterer det, så tråden lukkes. Derefter kan du oprette det i den kategori, hvor spørgsmålet rettelig hører hjemme  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede Kathja Nybegynder
10. februar 2012 - 16:25 #2
Det lyder som en rimelig god ide..:)