Avatar billede JM-shop Nybegynder
09. februar 2012 - 15:50 Der er 4 kommentarer

CEO - vi skal ligge nummer 1.

Hej,

Vi har brug for at få optimeret vores placering i forhold til google.

Kan du hjælpe os med at ligge nummer 1 ?

Vh Jens
Avatar billede jokkejensen Novice
09. februar 2012 - 15:55 #1
Det hedder SEO, kunne du være så behjælpelig med et domæne navn ?
Avatar billede The_Buzz Novice
09. februar 2012 - 15:56 #2
Ja lad os se hvad side det er du vil være #1 med, og hvilke ord / sætninger?
Avatar billede jokkejensen Novice
09. februar 2012 - 16:03 #3
Avatar billede Wally1973 Praktikant
09. februar 2012 - 16:15 #4
Google baserer en del af sin rangering på teksten på hjemmesiden og den har du altså ikke ret meget af.
Du bliver nødt til at få mere kød på din hjemmeside før du begynder at benytte SEO.