Avatar billede olemlar Nybegynder
07. februar 2012 - 14:56 Der er 4 kommentarer

Konvertering af mails

Hej

Er der nogen der ved eller kender et program der kan konvertere mails fra outlook (nsf)til lotus Notes (msg). Alternativt har jeg bare brug for at kunne få adgang til data, da jeg har kopieret min inbox og lagt alle mailsene på en usb stick??

på forhånd tak;-)
Avatar billede leif Seniormester
07. februar 2012 - 23:57 #1
Jeg tror du blander et par ting sammen, Lotus Notes bruger NSF som database.

Så hvad er det du har liggende på din USB nøgle som du gerne vil læse og i hvad format ?
Avatar billede olemlar Nybegynder
08. februar 2012 - 10:22 #2
Hej Leif

Ja blander sikkert tingene sammen det der ligger på usb'en er gamle outlook mails i msg format, da jeg ikke har adgang til outlook der kan åbne disse filer/ mails kan jeg ikke åbne dem, og det er i bund og grund det jeg vil, og jeg ved ikke om der er et program der kan hjælpe med dette?
Avatar billede leif Seniormester
09. februar 2012 - 21:56 #3
Jeg kan ikke huske om Thunderbird kan åbne MSG, men jeg er næsten sikker på at Lotus Notes ikke kan som standard (Hvis jeg husker korrekt)
Avatar billede olemlar Nybegynder
10. februar 2012 - 15:22 #4
Okay mange tak for hjælpen