Avatar billede mskaanings Nybegynder
04. februar 2012 - 21:13 Der er 3 kommentarer

Lyd /sourround

Hejsa,
Jeg synes ikke rigtigt, at jeg kan få mit lyd til at virke ordentligt - så har brug for lidt hjælp:-)

Jeg har mit TV - til det har jeg sat mit 3-2-1 Bose-anlæg via Optisk kabel. Jeg har også tilsluttet en WD TV live boks Via HDMI og streamer også trådløst fra min pc og min Netværksdisk. Mit problem er, at når jeg streamer trådløst via min PC og når jeg ser noget fra min WD TV boks, så kan jeg ikke få lyder ud gennem min sorround. Lyd gennem mit souround virker fint, når jeg ser alm tv. og når jeg ser dvd på mit bose anlæg.

Hvad skal jeg gøre, for at jeg også kan få lyden ud gennem mit anlæg når jeg streamer og ser på min WD TV boks????
Avatar billede kjeldsted Novice
04. februar 2012 - 21:17 #1
Når du skriver der ikke er lyd gennem din surround. Betyder det at der slet ikke er lyd, eller at der er lyd i venstre/højre, men ikke i surround eller hvordan?
Avatar billede mskaanings Nybegynder
04. februar 2012 - 21:20 #2
Jeg kan slet ikke få lyd ud gennem anlægget - kan kun bruge lyden i tv'et, når jeg kører via HDMi eller via trådløst stream. Men, det virker fint når jeg ser alm tv. og dvd. ??
Avatar billede mskaanings Nybegynder
06. februar 2012 - 19:15 #3
Hmm.. Ingen der har et bud på en løsning af dette?