Avatar billede SriSri Nybegynder
04. februar 2012 - 12:29 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ud med messenger

Hej allesammen.

Spørgsmål 1:
Jeg vil ikke at min computer bruger unødig kraft på at skulle loade messenger hver gang jeg logger på eller bevæger mig rundt i hotmail. Derfor vil jeg gerne af med det.

Men hvordan?

Spørgsmål 2:
Jeg vil gerne opgradere min hotmail til plus versionen for at slippe for reklamerne. Hotmail vil gerne lade mig opgradere og oplyse dem min konto oplysninger, men vil ikke fortælle mig hvor meget det koster.
Hva' koster det?

Pfh. tak
Avatar billede Poko1 Ekspert
04. februar 2012 - 12:34 #1
Som skrevet i utallige tråde!
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede pstidsen Novice
04. februar 2012 - 13:09 #2
og hvilken Messenger version?
Avatar billede kiksen1987 Novice
04. februar 2012 - 13:12 #3
Windows Live Hotmail Plus <- this says its  $19.95 a year. siger den når jeg søger på google. Ved ikke om det passer.
Avatar billede pstidsen Novice
04. februar 2012 - 13:13 #4
Download og installer Windows Installer Clean Up: http://download.softpedia.ro/dl/8f0a035f0817cc920881de4ee3adda26/4f2d2095/100018442/software/SECURITY/msicuu2.exe
Åben programmer og fin Messenger og afinstaller.
Avatar billede pstidsen Novice
05. februar 2012 - 15:58 #5
#3: Det er god kutyme at lægge sine indlæg som kommentarer. Især når man ikke er sikker på det man siger er et brugbart svar! Du skriver selv "Ved ikke om det passer." og så lægger man altså ikke et svar til løsninger og pointgivning!