Avatar billede jake87 Nybegynder
03. februar 2012 - 09:04 Der er 5 kommentarer

Billigste Boxer-godkendte boks

Hej

Jeg skal ud at have anskaffet mig et par bokse, så vi kan tage Boxer i det kollektiv, jeg netop er flyttet i. Så jeg vil egentlig høre, om der er nogen, der kan fortælle mig, hvor meget de billigste boxer-godkendte bokse koster?

Og i samme ombæring, hvor meget står en stueantenne i i dag?

Hilsen
Jakob
Avatar billede claes57 Ekspert
03. februar 2012 - 09:14 #1
de fleste stueantenner på markedet kan ikke trække signalet hvis du er bare lidt væk fra en sender.
se på http://www.antennelageret.dk/
klik på produkter / antenner
der er tips til hvilke størrelser du skal have afhængig af afstanden til sender.
Avatar billede 220661 Ekspert
03. februar 2012 - 14:55 #2
Min svigermor hun bor ca 7 km (luftlinie) fra sender, og her kunne hun nøjes med en indendørs antenne der er forstærkning i.
Antennemanden kaldet det for en "tallerken", og det ligner den da også.
Avatar billede jake87 Nybegynder
03. februar 2012 - 15:45 #3
Fint fint. Jeg har en stueantenne fra Boxer, og det er helt fint. Bor kun 2,5 km fra en sender. Mit spørgsmål var blot, hvad sådan nogle kostede nutildags, og om det er lige meget, hvilken stueantenne, jeg valgte.. Jeg fik den gratis, da jeg bestilte abonnementet i sin tid, men har nu brug for at købe tre mere samt to digitale boxergodkendte tunere, da jeg er flyttet i kollektiv. Det, jeg allerhelst vil vide, er, hvor meget den billigste boxergodkendte boks står til? Der er jo et hav af muligheder. Boxer kunne sælge en til en plov, men han, jeg snakkede med, sagde, at man kunne få den billigere i butikkerne.
Avatar billede claes57 Ekspert
03. februar 2012 - 15:57 #4
http://goo.gl/QxUMW
så philips til 399+fragt
Avatar billede claes57 Ekspert
03. februar 2012 - 15:59 #5
glem den - den er udgået (kun mpeg2)