Avatar billede roding Novice
25. januar 2012 - 14:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hjemmeside til bestilling af produkt og graveringstekst

Vi søger en løsning, hvor man på vores hjemmeside kan bestille kuglepenne, som skal graveres med navn.
Kunden skal se et "billede" af den færdig-graverede pen på skærmen før accept.
I samme skærmbillede, skal man:
Ved klik et på et lille billede kunne vælge model,indtaste graveringsteksten, vælge font/størrelse samt angive kundedata som adresse, e-mail tlf.nr. osv.
Der indgår pt. ikke betalingsmodul i løsningen, men data af modtagne bestillinger skal kunne samles sammen for elektronisk videreformidling.
Er der en, der har en løsning på sådan en opgave, er jeg interesseret i et samarbejde, hvor betaling for arbejdet også kan komme på tale.
Kontakt mig evt. på hja@roding.com
Avatar billede Slettet bruger
25. januar 2012 - 19:07 #1
Der er flere måder at løse den på, men den enkleste ville nok være en javascript løsning, hvor den viser det valgte produkt med teksten man har valgt.
Det vil jo kun være tilnærmelsesvis hvordan det vil se ud, da man ikke rigtig kan få graveringslooket med.
Avatar billede acore Ekspert
22. marts 2012 - 19:30 #2
Du har fået svar per mail