Avatar billede Slettet bruger
24. januar 2012 - 13:28 Der er 4 kommentarer

Fjernelse af fil

Hej med jer.

Jeg har et problem med at få fjernet en fil fra min MacBook Pro.

Den stammer fra en film som jeg har haft på computeren.

Filen hedder Titanic (1997) - keltz avi
1,56 GB
avi film

Jeg kan sagtens smide den i papirkurven, men når jeg vil tømme den, kommer følgende tekst
"Handlingen kan ikke udføres, fordi emnet Titanic (1997) - keltz.avi er i brug."

Kan I hjælpe mig med at komme af med filen?

Hilsen Rishøj
24. januar 2012 - 13:35 #1
www.eksperten.dk/spm/955952 - du er allerede igang her ???
Avatar billede 220661 Ekspert
24. januar 2012 - 18:10 #2
Jeg er ikke mac bruger, men kan du i mac som windows køre op i en form for fejlsikret tilstand?
Har du den mulighed, burde du formodentligt kunne slette den i denne tilstand.
Avatar billede 220661 Ekspert
24. januar 2012 - 18:13 #3
Tror man skal holde shift tasten nede under boot, og så skulle den starte op i en tilstand der hedder "Safe boot". Er det korrekt?
Avatar billede 220661 Ekspert
24. januar 2012 - 18:15 #4
Og du skal holde tasten nede helt fra start af, og hold den nede til den skriver den starter i fejlsikret tilstand.