Avatar billede michha Nybegynder
23. januar 2012 - 12:21 Der er 5 kommentarer

Har hentet 14Mb mails til outlook, men der er ingen mails i indbakken

Jeg har, for at have mails et sted ud over på serveren hos surftown, lavet en konto i outlook og ville hente en kopi af mine mails ned, så jeg kunne have dem lokalt og lave en backup af mine mails.

Jeg glemte imidlertid alt om at sætte flueben i 'leave mesaages on server' og Outlook hentede derfor alt ned.
Den hentede 14 MB, og viste mig undervejs at der var mails, der blev  arkiveret i 'junk e-mail'.

Da den var færdig med at hente var der bare ingen mails i min indbakke, og min indbakke hos surftown er også tom da outlook jo har hentet alle mails i stedet for at kopierer dem. PST filen fylder 265KB.

Jeg havde en indbakke på min iphone, og var af den opfattelse at den opførste sig som en anden mailkonto jeg har på min telefon, men kontoen fra surftown er åbenbart en tro kopi af det der er på mailserveren, og ikke en lokal kopi som tilfældet er med min anden mail.

Resultatet er at jeg tilsyneladende har mistet mine e-mails, hvilket er et kæmpe problem.

Er der nogen, der kan hjælpe?
Avatar billede michha Nybegynder
23. januar 2012 - 12:47 #1
Har fundet ud af at mine mails ligger i en ost fil. Desværre sammen med en masse andet gammelt rod af emails, men jeg kan se at de er der.

Nu mangler jeg bare et program, der kan konverterer ost filen til en pst fil. Nogen der kan hjælpe med et program der virker?
Avatar billede haverslev Novice
23. januar 2012 - 13:22 #2
Avatar billede michha Nybegynder
23. januar 2012 - 13:46 #3
Tak for svar - har lige hentet og prøvet den.
Den starter og kører gennem step1 backup, men kommer så med en internal error
http://postimage.org/image/wu1q5mgez/

Har prøvet at køre programmet som administrator (Win7) men med samme resultat desværre
Avatar billede haverslev Novice
23. januar 2012 - 15:15 #4
Hmm, det ved jeg ikke lige hvad det skyldes.

Måske dette kan :
http://www.download.dk/programmer/generelletools/stifinder/ost-to-pst-conversion-software/40004
Avatar billede michha Nybegynder
23. januar 2012 - 16:47 #5
Den kan jeg få til at virke, men den finder ikke det samme som den jeg prøvede først - og når den så er helt færdig, kommer den med en besked om at man skal købe programmet for at gemme pst filen :-)

Det andet program jeg har prøvet er dette
http://www.systoolsgroup.com/ost-recovery/

Det finder betydeligt flere mails og det fungerer betragteligt hurtigere. Til gengæld koster det 99$, men det er til at overse for at få mine mails tilbage, så det må være det jeg prøver.