Avatar billede mskaanings Nybegynder
18. januar 2012 - 20:24 Der er 1 kommentar

Mediecenter PC / mini-PC

Hejsa,
Jeg har fndet ud af, at jeg vil have mig en mediecenter PC. Altså bare en lille pc tilsluttet mit TV i stuen. Det skal være så jeg kan skifte mellem at bruge mit tv som computer og alm tv. Så jeg kan have film osv. liggende på pc'en og også gå på nettet via den. Jeg har googlet lidt frem og tilbage for at finde noget, men synes ikke rigtigt jeg kan finde hvad jeg søger - men ved nok også for lidt om det...

Den skal kunne:
Køre Win 7
Køre 1080P film
Have de forskellige porte USB, Netværk, HDMI osv.
Tilsluttes trådløst mus+tastatur

Hvad skal jeg kigge efter? Hvor osv??

Håber på lidt feedback:-)
Avatar billede claes57 Ekspert
18. januar 2012 - 21:34 #1
jeg har selv denne lille dims
http://www.asus.dk/Motherboards/AMD_CPU_on_Board/E35M1M_PRO/
med en 2½" harddisk, usb wifi og usb tastatur/mus.
Det giver så via mit net, fuld internet på tv, og alt fra mit net til tv.