Avatar billede Slettet bruger
17. januar 2012 - 20:28 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

links i emails

Jeg kan ikke åbne links i emails jeg får? i MS Outlook 2008. Har haft GoogleChrome på, men fik den fjernet. Vil ikke ha den og siden opstod problemet!!!
Outlook:
Handlingen blev annulleret pga. begrænsninger på computeren, kontakt Systemadministratoren

Hvad kan gøre jeg ved det...hjælp
Avatar billede Poko1 Ekspert
17. januar 2012 - 20:36 #1
Avatar billede Poko1 Ekspert
17. januar 2012 - 20:39 #2
Får du denne melding og det andet link ikke virker  så prøv dette
handling blev afbrud pga begrænsninger på computer
Dette er et kendt problem især hvis du bruger Crome eller Firefox.
Du kan løse problemet, ved at rette lidt i registrerings databasen i følgende.
- Start, Win+R, Skriv REGEDIT i bokens og klik OK.
- Find frem til HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\.html
- Dobbelt klik på .html key and select Modify...
- Skift værdigen for (Standard) ved at dobbelt-klikke på den og værdien fra "ChromeHTML"/"FireFoxHTML" til "htmlfile"
- Find også frem til HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\.shtml
- Skift værdien til det samme "htmlfile"
Avatar billede Slettet bruger
17. januar 2012 - 20:44 #3
Undskyld ulejligheden jeg fandt selv svaret her på siden. Jeg var lidt for hurtig :0(
Ellers Tak
Avatar billede Poko1 Ekspert
17. januar 2012 - 20:49 #4
Det var da sandeligt godt
Avatar billede Slettet bruger
17. januar 2012 - 22:26 #5
Jeg håber du får point fra mig ?
Avatar billede Poko1 Ekspert
17. januar 2012 - 22:34 #6
Behold du bare dine point jeg bliver ikke rigere og du har jo også selv lagt et svar:-( den løsning du fandt er måske endda en af mine?
Avatar billede Slettet bruger
01. februar 2012 - 11:11 #7
Undskyld min forvirring tak for svaret