Avatar billede N1CKL4Z1337 Nybegynder
16. januar 2012 - 00:53 Der er 5 kommentarer

Teknologi historie - internettet

Hej ekspert :-).

Er igang med et eksamen projekt forløb i teknologi historie, og har mangler lidt information til hvordan, og hvorledes.

mit hovedemne er "internettet' og vores lærer tildelte mig en problemformulering, som hed;

diskuter nettets betydning for mennesker i fx. kina og mellemøsten.

men.. Hvad mener i - Hvilken betydning har det egentligt med henblik på politik, - "forbudte/censurrede" budskaber vha. nettet/twitter etc, kom gerne med en kildehenvisning - hvis i har noget interessant at byde på. eller kom gerne med jeres egen meninger :-)

På forhånd tak :-)
Avatar billede arne_v Ekspert
16. januar 2012 - 01:12 #1
Kina, Iran i.f.m. det sidste praesidentvalg, Egyptn i.f.m. det arabiske foraar maa vaere gode eksempler.
Avatar billede N1CKL4Z1337 Nybegynder
20. januar 2012 - 09:27 #2
Har du andre eksempler - som kunne være gode eksempler?
- Har du måske noget om kina's censurering?
Avatar billede arne_v Ekspert
20. januar 2012 - 15:24 #3
Der er masser af materiale om det paa nettet.
Avatar billede N1CKL4Z1337 Nybegynder
20. januar 2012 - 16:40 #4
evt. kildehenvisning, kan intet finde om kina's censurering.
Avatar billede arne_v Ekspert
20. januar 2012 - 16:48 #5