Avatar billede fqthjoe Nybegynder
11. januar 2012 - 17:13 Der er 1 kommentar

Fejl ved send/hent Outlook2007

Hej,
Har en outlook klient 2007, som fint kan sende / modtage post...
men hvis man klikker på Send/modtag knappen, når den kun til 99 procent og går i stå.. Selvom den har hentet post, og kommer så med fejl: 0x80004005...
Synes ikke jeg lige kan se via google på fejlen, hvordan jeg evt. løser problemet.
Outlook er koblet op mod Excange server/smalle Busn. 2011.
Nogen gode ideer ?
/THJOE
Avatar billede kgkg Nybegynder
11. januar 2012 - 19:24 #1
Hvilken fejl logges der i eventloggen?

Jeg har før set at en syncronicering aldrig blev færdig og dengang var det antivirus programmet der var skylden.

Prøv evt. at slå det fra, når du laver en syncronicering.