Avatar billede Steen Seniormester
10. januar 2012 - 11:15 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvordan definere jeg en logon til min PC

Hej

Jeg har anskaffet mig en NeoGear NeoTV 350, for at kunne hente billeder,  musik, video med mere fra min computer.

Når jeg finder min computer på mit fjernsyn via NoeTV, så krævers der en Networks login og et Netpassword. Hvor i Windows 7 på min computer skal jeg ind og oprette disse rettigheder, med login og password, for at give adgang ?
Avatar billede teHdarKwaRRior Nybegynder
13. januar 2012 - 11:19 #1
Det burde være nok bare at bruge "Administrator" kontoen, men HUSK at angive et password til denne bruger.

Gå ned i Kør > skriv "lusrmgr.msc" > Højreklikke på administrator > Set password... og log ind med de oplysninger

There you go!
Avatar billede Steen Seniormester
13. januar 2012 - 14:12 #2
Inden jeg gør det, vil det så kræve at jeg bruger den hver gang jeg starter min computer, eller er et kun når andre skal have adgang