Avatar billede hjulben42 Nybegynder
10. januar 2012 - 08:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Genfinde username fra Outlook

Efter en windows auto-update var der rod i næsten alle mine programmer og jeg kunne ikke få lov at lave en restore af et tidligere billed. Så jeg reinstallerede windows 7 oven på den gamle installation (der nu ligger i windows.old).

Desværre mangler jeg én vigtig ting, mit username til min mail konto. Kabel tv/Yousee etc. har skiftet mange systemer i de småå 11år jeg har haft den email adresse og mener også jeg har fået et nyt username, desværre giver dette nye username ikke adgang til min gamle mailadresse, da den ikke overholder de nyeste navngivningsregler. Ligger usernamet i en fil et eller andet sted i windows.old, eller jeg jeg nu pisket til at få mig en ny mailadresse?

Password er ikke noget problem, det kan jeg sagtens huske, det er udelukkende username der er problemet.
Avatar billede Poko1 Ekspert
10. januar 2012 - 08:59 #1
Med vis skjulte mapper slået til kan du for Outlook´s vedkommende prøve ak kopiere indholdet
Over i den nye Outlook mappe i Win 7.

I windows.Old "Brugere" " Dit Navn" "AppData" "Local" "Microsoft" " Outlook"
Avatar billede hjulben42 Nybegynder
10. marts 2012 - 15:26 #2
ok
Avatar billede Poko1 Ekspert
10. marts 2012 - 17:26 #3
Velbekomme med dine opnåede point.:-(