Avatar billede ngr Praktikant
08. januar 2012 - 18:59 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Overførsel af video fra kamera

Skal aflevere kameraer i aften, og kan ikke finde ud af, hvordan jeg overfører til min HD
HJÆLP
Avatar billede ngr Praktikant
08. januar 2012 - 19:05 #1
Der står, at man skal klikke på Importer video i dialogboksen Automatisk afspilning - men jeg aner ikke hvor den dialogboks er
Avatar billede milter Ekspert
08. januar 2012 - 19:19 #2
Hvis du fortalte os lidt om din computer og kameraet, ville det hjælpe gevaldigt :-)
Avatar billede ngr Praktikant
08. januar 2012 - 19:33 #3
Har fundet ud af det, men der er sgu ikke megen hjælp at hente i Windows
Avatar billede ngr Praktikant
08. januar 2012 - 19:40 #4
Skal i kende computer- og kameramærke for at fortælle mig, hvor Automatisk afspilning menuen findes?
Avatar billede milter Ekspert
08. januar 2012 - 20:21 #5
#4.

Ja. Overførsel af video afhænger af overførselsmetode, kabelforbindelser, kamera, styresystem, opsætning og evt. videoredigeringsprogram.
Avatar billede ngr Praktikant
08. januar 2012 - 22:06 #6
Afhænger placeringen af "Automatisk afspilning" menuen også af overførselsmetode, kabelforbindelser, kamera, styresystem, opsætning og evt. videoredigeringsprogram?