Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2012 - 20:25 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

E-mail i Windows 7

Kan det passe der ikke følger noget e-mail program med Windows 7? Kan da ikke være rigtigt???
Avatar billede vejmand Juniormester
07. januar 2012 - 20:29 #1
Windows live mail
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2012 - 20:32 #3
åh..., er det ikke en "pakke" med alt muligt andet man installere samtidig?
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2012 - 20:34 #4
Det er min mor som har fået sin første computer. Alt skal være så enkelt og overskueligt som overhovedet muligt. Derfor skal der heller ikke installere noget hun ikke har brug for.
Avatar billede vejmand Juniormester
07. januar 2012 - 20:34 #5
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2012 - 20:35 #6
Der er alt hvad hun har brug for på pc'en. Det eneste der mangler er et e-mail program.
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2012 - 20:37 #7
Jeg kan som så ofte på Microsofts sider ikke få øje på hvor man downloader.

Syntes i øvrigt det er røvrenderi at Outlook ikke længere følger med!!!!!
Avatar billede vejmand Juniormester
07. januar 2012 - 20:40 #8
Outlook har aldrig fulgt med Windows, det er en del af Office pakken.....Klik på Hent nu.
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2012 - 20:43 #9
Nåh ja, det er sandt.
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2012 - 20:57 #10
Ok, du har ikke linket til den side med Hent nu knappen. men jeg har fundet frem til den.

Tak for hjælpen.
Avatar billede vejmand Juniormester
07. januar 2012 - 21:19 #11
Hmmmm, i #5 linker jeg da til den side????
Avatar billede vejmand Juniormester
07. januar 2012 - 21:19 #12
Og velbekomme.  :-)
Avatar billede mortensen Nybegynder
07. januar 2012 - 23:28 #13
Unskyld jeg blander mig. Men er det korrekt forstået at Windows Live Mail ikke er særlig Live. Jeg kan hverken flytte konti til ny pc, eller Nokia mobil. Men overvejer at flytte til Goggle/Gmail. Ville dog helst beholde live mail. Men har lige købt ny pc og flyttet fra cybercity til TDC. (i slutningen af måneden)
Mvh zandyx