Avatar billede Jensskovbjerg Nybegynder
06. januar 2012 - 22:26 Der er 2 kommentarer

Lyd redigering.

Hej folkens..
Jeg sidder midt i en større video redigerings opgave.
Mit problem er at jeg ikke kan finde ud af at redigere noget lyd så det lyder som om at det kommer fra et par høretelefoner der ligger på et bord.
Jeg har en Imac, men ingen lydredigerings programmer (udover hvad der er std. på mac) Dog har jeg hele adobe design primium pakken, hvis der ligger noget skjult i den som jeg ikke er klar over..

Håber der er nogen der kan hjælpe mig :)

Venlig hilsen Jens Skovbjerg..
Avatar billede edin22 Nybegynder
06. januar 2012 - 22:51 #1
AudCity er gratis, måske du kan bruge det.
- Link: http://audacity.sourceforge.net/
Avatar billede torotune Nybegynder
08. januar 2012 - 13:04 #2
Er Adobe SoundBooth ikke en del af den pakke du har? Jeg kan ikke lige huske om den kun er med i Master Collection, men her skulle du kunne finde en effekt du kan smide på din lyd som du ønsker.