Avatar billede CESkovgaard Mester
06. januar 2012 - 17:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Manglende danske bogstaver i Outlook 2010

Jeg havde lige hæld med mit spørgsmål i Word, så nu prøver jeg en gang til - denne gang med Outlook.
System: windows 7, Mailprogram Outlook 2010.
Da jeg skiftede til outlook 2010 fik jeg et mærkeligt problem. De fleste (men ikke alle) indgående mails har enten ? (et firkantet sort felt med et spørgsmålstegn i midten) eller blanktegn, i stedet for de danske bogstaver æ, ø og å.
Selv hvis jeg sender til mig selv ender det med spørgsmålstegn.
Info:
1. Det ser rigtigt ud i 'sent mail'
2. Hvis jeg modtager fra min egen (alternative) hotmailadresse ser det også rigtigt ud.
3. Mit umiddelbare gæt er at hvis det er ren tekst virker det, ellers ikke.
4. Jeg har tidligere, under XP med outlook 2002 fået korrekte beskeder.

Mit eget gæt er selvsagt at det er en indstilling i Outlook 1010 der ikke er rigtig, men hvilken :-))

Hjælp vil være påskønnet, ha jeg har bøvlet med det og ikke fundet en løsning selv i løbet af en måned.
Avatar billede CESkovgaard Mester
20. februar 2012 - 03:09 #1
ingen svar derfor ingen point
Avatar billede CESkovgaard Mester
20. februar 2012 - 03:11 #2
ingen svar - jeg prøver at lukke
Avatar billede CESkovgaard Mester
04. juli 2015 - 14:04 #3
Fik aldrig et brugbart svar men lukker nu :-)