Avatar billede Moal1 Nybegynder
06. januar 2012 - 15:47 Der er 1 kommentar

Grafik designer søges!

Hej

Vi er på udkig efter en grafisk desginer da har mod på at designe en hjemmeside der beskæftiger sig med booking. Selve hjemmesidens programmering er blevet lavet, det er kun det grafiske som der mangler at blive kigget igennem.
Vi har to forskellige adgangsniveauer. Den ene bliver for erhvervskunder og den anden bliver for den almindelige kunde. Disse skal designes og en forside som forklarer produktet skal blive lavet.
Da virksomheden er relativ nystartet søger vi en grafisk designer som vil tage sig tid til at forstå hvad vi helt præcis er på udkig efter. I øjeblikket har vi endnu ikke gjort os en klar ide over hvad der skal være, blot at det der er programmet skal designes.
Programmøren må gerne bo i KBH så en konsunaltion kan foretages hvis nødvendigt. Men dette er ikke et krav.

Kontakt forgår over mail på mohamedfaiz@live.dk
Avatar billede Himbear Nybegynder
06. januar 2012 - 17:14 #1
Det vil jeg gerne hjælpe med :-)

Jeg arbejder freelance med grafisk design - primært med webdesign. Jeg vil gerne give jer et tilbud på hjemmesidens design. Kan du sende mig nogle flere detaljer? Skriv til mail@tinocordes.dk

I kan se lidt af mit arbejde her ...
http://www.tinocordes.dk/grafisk-portefolje