Avatar billede denero Juniormester
05. januar 2012 - 20:04 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Oprette e-mail med emne, signatur og modtager - vba

Jeg vil gerne have en knap, hvor jeg kalder en e-mail med en text eks. "Hej, jeg har modtaget din e-mail og vil besvare den snarest". I denne e-mail skal min signatur kaldet Denero så stå under teksten. Evt. også så jeg kan sætte et emne ind (skal skrives, når e-mailen åbnes. Skal bruges til at besvare e-mails, når jeg har modtaget dem
Avatar billede claes57 Ekspert
05. januar 2012 - 20:08 #1
'autosvar' - dem bliver din modtager meget hurtigt trætte af. Men du kan typisk lave det via din webmail (der hvor dine mail ligger før de hentes ned til fx outlook eller thunderbird)
Avatar billede denero Juniormester
05. januar 2012 - 21:08 #2
Det giver ikke rigtig svar på det, jeg spørger om.
Avatar billede pstidsen Novice
05. januar 2012 - 21:32 #3
Du behøver ikke bruge VBA. Hvis du bruger hotmail, så kan du gå ind på www.hotmail.com og lave det. Hvis det er gmail så er det selvfølgelig ved google.
Avatar billede denero Juniormester
05. januar 2012 - 21:55 #4
Ok - men jeg bruger Outlook. Der tale om en "Besvar-mail med min signatur samt logo. Hvis det bruges på en anden computer, skal man blot ved at ændre navnet på signaturen kunne bruge den.
Avatar billede denero Juniormester
06. januar 2012 - 10:28 #5
Er der nogen, som har et bud?
Avatar billede pstidsen Novice
06. januar 2012 - 14:34 #6
Okay, vil du lige forklare hvad du vil have til at ske. Det er ikke helt lige til at fange...

Hvad hedder din mail EFTER @?
Avatar billede denero Juniormester
10. januar 2012 - 08:17 #7
Hej

Først undskyld mit sene svar. Det jeg skulle bruge var, at jeg ved et enkelt tryk fik sat en autotekst/og min signatur ind i en "svarmail". Den facilitet er tilgængelig i Outlook via en ny signatur, det havde jeg bare ikke været opmærksom på. Tak for din kommentar
Avatar billede pstidsen Novice
10. januar 2012 - 13:31 #8
lukketid?
Avatar billede denero Juniormester
11. januar 2012 - 08:31 #9
Ja, men claes57 og pstidsen - i lægger lige et svar til deling.
Avatar billede pstidsen Novice
11. januar 2012 - 10:07 #10
Svar