Avatar billede Avanight Nybegynder
03. januar 2012 - 09:28 Der er 3 kommentarer

HP sort skærm ikke permanent

De sidste dage har skærmen på min HP ellers slukket når den har fået lyst og ikke tændt igen. Hvilket er meget uhyggeligt når man egentlig skulle  til eksamen med sin bærbar.
Når skærmen er slukket har det hele tiden kunne fungere med ekstern skærm.
Det har tilsyneladende ikke noget at gøre med en løs forbindelse, for den slukker ikke fordi der bliver rykket på skærmen/ hjælper ikke at åbne/lukke den.

jeg har de gange det er sket prøvet at genstarte - som regel har jeg kunnet se noget indtil login. ellers har den også et par gange kommet frem helt af sig selv når jeg er i windows (7), men så går den ud efter 5 sek.

den er 2 år og 3mdr. og har ikke gjort sådan før.
I skrivende stund virker den faktisk - men jeg er blevet meget mistroisk!
03. januar 2012 - 12:04 #1
Velkommen til E. ...

Når den er 'sort' kan måske anes lidt grafik/tekst på skærmen ? Ved kraftigt lys på ?

Periodisk fejl/defekt på såkaldt BackLight !!!
Avatar billede Avanight Nybegynder
03. januar 2012 - 16:36 #2
Jo tak, man er her jo af nød :)

Nej den er fuldstændig sort
- jeg har luret på om der kunne være kunne være gået kuk i tidsindstillingerne for sluk skærm det ligner jo at den bare "slukker" skærmen

Men så burde man vel bare heller ikke kunne se noget på den eksterne skærm... og det kan man
03. januar 2012 - 19:21 #3
... jeg tror stadig på "Periodisk fejl/defekt på såkaldt BackLight !!! " ...

(Andre i denne tråd ?)