Avatar billede Henrik124 Nybegynder
02. januar 2012 - 21:11 Der er 9 kommentarer

Besvarelse af windows live-mail

Indenfor den seneste uge er der pludselig opstået et problem, hvor jeg ikke længere kan besvare mine mails.

Klikker jeg på besvar "fryser" billedet og man er nødt til at lukke live mail ned.
Jeg kan godt skrive nye mails, og modtager også mails.

Jeg har ikke ændret i nogen indstillinger.

Nogen der kan hjælpe her ?
03. januar 2012 - 06:58 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

Hent og instalér CCleaner www.ccleaner.com/ + www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
www.alt-til-windows.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763
Lad programmet foretage en oprydning...

http://gratisupload.dk/vis/62873/
http://gratisupload.dk/vis/62874/
http://gratisupload.dk/vis/63036/
Avatar billede Henrik124 Nybegynder
03. januar 2012 - 11:39 #2
Det drejer sig om windows7 - ændrer det noget på dit forslag til en løsning ?
Avatar billede pstidsen Novice
03. januar 2012 - 12:10 #3
#2: Nej.
Avatar billede Henrik124 Nybegynder
03. januar 2012 - 15:26 #4
Jeg har nu dels installeret PCcleaner og har kørt en oprydning, der har slettet en del MB, men problemet med ikke at kunne besvare mails består desværre fortsat.
03. januar 2012 - 19:32 #5
Generelt: PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...
Avatar billede pstidsen Novice
03. januar 2012 - 21:59 #6
Hvad for en computer har du? Prøv en reinstallation af programmet.

Du skriver jo at det er skete pludselig, så ellers prøv en systemgendannelse.
Avatar billede Henrik124 Nybegynder
03. januar 2012 - 23:30 #7
Jeg har en Medion Akoya E4360 D, men jeg er ingen IT haj. Re-installation var måske en mulighed, men en systemgendannelse tør jeg simpelthen ikke.
Jeg har kørt en test via TDC hjemmesiden. Her meldes både udgående ASMTP og indgående POP3 som succes, men modtagelse af test mail fejler.
Dette undrer mig meget, da jeg modtager mails uden problemer og sender ligeså. Det er udelukkende, når jeg skal besvare mails, at live mail fryser og derefter holder op med at fungere.
Avatar billede vejmand Juniormester
04. januar 2012 - 00:07 #8
Citat: men en systemgendannelse tør jeg simpelthen ikke.

Det forstår jeg ikke, det er da det letteste at prøve, og kan jo altid fortrydes, hvis det ikke løser problemet????

http://windows.microsoft.com/da-DK/windows7/products/features/system-restore
Avatar billede pstidsen Novice
04. januar 2012 - 16:58 #9
Ja systemgendannelse er fuldtændig ufarligt.