Avatar billede thomasmyg Nybegynder
30. december 2011 - 12:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Outlook kontakt få område nummer.

Efter jeg har fået installeret Windows 7 på min stationære computer og installeret Outlook 2003 så er mine kontakter begyndt og få tildelt et område nummer (425). Jeg har ingen ide om hvorfor det er begyndt at komme, jeg har ikke nogen problemer på min bærbar som også har Windows 7 med Outlook 2003.

Den windows 7 jeg har installeret på min stationære er en engelsk pro version. Jeg har installeret en dansk sprogpakke på den og jeg har ændret alt så det er dansk også standardplacering.

Er der en indstilling i Outlook man kan pille ved som retter problemet?

Det skal da lige siges at jeg har den samme Windows 7 pro engelsk isntalleret på en anden bærbar hvor jeg også har installeret en dansk sprogpakke og ændret alt til dansk og med Outlook på og der er heller ikke nogen problemer.
Avatar billede vejmand Juniormester
30. december 2011 - 13:04 #1
Avatar billede thomasmyg Nybegynder
30. december 2011 - 13:28 #2
Topdollar, det virker som det skal nu. Takker. Den indstilling havde jeg overhoved ikke tænkt på.
Avatar billede vejmand Juniormester
30. december 2011 - 14:03 #3
Velbekomme, så kommer her et svar til accept.  :-)