Avatar billede knagen7100 Novice
29. december 2011 - 21:19 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

POP3 mail iPhone

Jeg har oprettet mail på min iPhone. Den skal hente mail fra en POP3 konto hos TDC. Jeg har fået det til at virke, men der er noget der undre mig.
Hver gang jeg henter mails fra severen hos TDC henter den selvfølgelig de mails jeg har modtaget. Problemet er at den ikke slette de gamle som ikke ligger på TDC's server længere, dem skal jeg selv slette.
På min gamle Nokia hentede den altid kun de mails der var på TDC's server. De mails jeg havde hente til mit mail program forsvandt fra min Nokia og de nye mails på TDC serveren blev hentet.
Kan man virkelig ikke lave samme nummer på sin iPhone, eller skal man virkelæig slette hver enkelt mail?
Avatar billede pstidsen Novice
29. december 2011 - 22:21 #1
Engelsk guide: Tap Settings on the iPhone Home screen.
Now tap Mail, Contacts, Calendars.
Tap the desired account under Accounts.
Select Advanced.
Now tap Delete from server under Incoming Settings.
Avatar billede pstidsen Novice
29. december 2011 - 22:22 #2
Avatar billede knagen7100 Novice
29. december 2011 - 22:43 #3
Jeg tror ikke det er løsningen.
Som jeg forstår det sletter jeg mails fra severen på denne måde, og har så ikke mulighed bagefter at hente dem til min computer, for nu er de slettet på TDC's server.
Er det ikke rigtig forstået?
Avatar billede pstidsen Novice
29. december 2011 - 23:08 #4
Nu har jeg lige nærlæst spørgsmålet.

Min guide virker omvendt, ja.

Har du konfigureret mail korrekt: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=20063#mail
Avatar billede knagen7100 Novice
30. december 2011 - 14:27 #5
Ja, min iPhone er konfigureret efter guiden.
Avatar billede pstidsen Novice
30. december 2011 - 19:01 #6
Ikke flere gode forslag herfra.
Avatar billede knagen7100 Novice
10. februar 2012 - 20:14 #7
Lukker