Avatar billede desist Seniormester
18. december 2011 - 12:43 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hotmail

Hej
Jeg kan ikke sende en mail fra min tlf. til min hotmail! Den spørger om et nummer på e-mail server! Jeg har læst mig frem til at nummeret er 25, men det virker ikke?
Avatar billede kjeldsted Novice
18. december 2011 - 15:15 #1
Hvilken telefon snakker vi om?
Avatar billede kjeldsted Novice
18. december 2011 - 15:17 #2
Desuden. Du skriver "Jeg kan ikke sende en mail fra min tlf. til min hotmail!". Når du prøver at sende FRA din telefon, er det så også din hotmail du sender FRA eller hvordan?
Avatar billede InsaneGirl Nybegynder
18. december 2011 - 15:44 #3
Det kunne være rart at vide om du sender e-mail direkte fra en klient til hotmail. Eller om du sender direkte mail fra telefonen til din hotmail.

I det sidste tilfælde, vil det kræve at din telefon er sat op til e-mail, og hvis den ikke er det. Kan du helt sikkert finde en løsning inde på din teleudbyders FAQ sider.
Avatar billede desist Seniormester
18. december 2011 - 16:31 #4
Det drejer sig om en gammel Nokia 7210 og jeg sender fra telefon til min hotmail adresse
Avatar billede kjeldsted Novice
18. december 2011 - 16:40 #5
Har du sat telefonen op til at benytte hotmail som mail adresse, eller hvad har du sat telefonen op til?
Avatar billede desist Seniormester
19. december 2011 - 12:56 #6
Det ved jeg ikke om jeg har. troede da egentligt bare at man skulle taste mailadressen ind og så var det nok.
Avatar billede kjeldsted Novice
19. december 2011 - 13:46 #7
For at telefonen skal kunne sende en mail skal den vide hvem der sender mailen. Der skal altså være en afsender. Hvorvidt en Hotmail kan benyttes som afsender afhænger producenten, og jeg ved ikke om din Nokia kan sættes op til at sende fra en Hotmail. Men det må man kunne Google sig frem til.
Prøv at Google dig til "mail configurastion Nokia 7210" evt. kan du også skrive Hotmail. Så vil nok kunne finde en guide til hvordan det sættes op.
Avatar billede desist Seniormester
19. december 2011 - 14:16 #8
Smid et svar og du får point. Telefonen bestemte sig for at gå i stykker igår. Så har bestilt en ny idag. Så spørgsmål ikke relevant mere. Tak for hjælpen alligevel:)
Avatar billede kjeldsted Novice
19. december 2011 - 14:37 #9
Nå, for pokker da. Det var da ikke så godt.
Nu da jeg jo sådan set ikke hjalp med at løse problemet beholder du bare de points. Betragt hjælpen som en julegave :)
Avatar billede desist Seniormester
06. marts 2012 - 08:31 #10
lukker