Avatar billede Slettet bruger
15. december 2011 - 16:20 Der er 4 kommentarer

Php vs d.net

Hvad vil i anbefale at man programmere i når databasen skal kunne håndtere store data mængter og trafik?

Mvh
Christian
Avatar billede keysersoze Guru
15. december 2011 - 16:27 #1
Signaturer uden relevans for spørgsmålet er jf betingelserne ikke tilladt.

Om du vælger PHP, ASP.NET eller et tredje sprog har ikke den store relevans for om trafikken kan håndteres eller ej - det handler dels om at kode korrekt (rigtige forespørgsler, caching, håndtering af objekter etc) og dels om at databasen bliver lavet rigtig (ikke kun hvad angår struktur men også brug af de rigtige index, views, stored procedures etc). Endelig har serverens ressourcer også meget at skulle have sagt, men det er ofte lettere at pille ved end fx dårlig kode.
Avatar billede arne_v Ekspert
15. december 2011 - 16:31 #2
Hvad er store data maengder?
Avatar billede TIversen Novice
15. december 2011 - 19:06 #3
Tror spørgsmålet kun er oprettet med linkbuidling for øje... personen har også oprettet irelevante tråde her også

http://www.udvikleren.dk/forum/36239/konkursbo,-hvad-goer-advokater/
Avatar billede keysersoze Guru
17. december 2011 - 11:19 #4
Så er det et eller andet sted lidt ærgerligt at linket nu er fjernet helt - det ville være bedre hvis bare linkværdien blev fjernet og der til evig tid ville være spor af totalt fejlslagen taktik fyldt med stavefejl.