Avatar billede SantaKlaus85 Nybegynder
15. december 2011 - 13:05 Der er 5 kommentarer

Slettet program husker indstillinger

Hej folks'

Jeg har brugt Songbird et stykke tid, har så slettet det igen. Nu har jeg så installeret det igen. Men det har husket alle mine playlister, indstillinger osv. Hvordan løser jeg det problem?? For jeg vil gerne have det fra "frisk" igen...
Har prøvet at kører diskfrag. ccleaner osv. uden held.

Nogen der har en ide?
Avatar billede claes57 Ekspert
15. december 2011 - 13:31 #1
først afinstaller programmet - derefter se i
C:\Users\[dit brugernavn]\AppData\Roaming
og evt også i
C:\Users\[dit brugernavn]\AppData\Local
der må ligge en mappe med data fra programmet der (hvis du er vista/w7)
Bare slet mappen - og derefter installer programmet igen.
Avatar billede SantaKlaus85 Nybegynder
15. december 2011 - 14:53 #2
Jeg takker for svaret. Men jeg kan ikke finde de mapper du nævner. Jeg kommer fint til C:\Users\[dit brugernavn] men derefter er der ikke noget af det du nævner...
Avatar billede claes57 Ekspert
15. december 2011 - 15:09 #3
du skal sætte stifinder til at vise skjulte filer og mapper
Organiser / Mappe og søgeindstillinger, fanebladet Vis, marker 'vis skjulte filer, mapper og drev.
Avatar billede SantaKlaus85 Nybegynder
15. december 2011 - 15:59 #4
Det hjalp jo gevaldigt. så er alt som det skal være igen. Mange tak for hjælpen!
Avatar billede claes57 Ekspert
15. december 2011 - 16:47 #5
ok - læg et svar selv - så kan du bagefter acceptere det, og spare dine point til en anden gang.