Avatar billede GanjaMan Nybegynder
14. december 2011 - 19:27 Der er 5 kommentarer

Kan ikke komme "ind" i netgear router

Jeg kan ikke komme ind i routeren selvom jeg har resetet den og jeg bruger koderne som står på routeren.
User name: admin Password: password
Den skriver ikke at det er en forkert kode men den blinker bare en hurtig kan og feltet hvor password står bliver blankt.
Nogen ideer til havd der er galt?
Avatar billede Slettet bruger
14. december 2011 - 19:38 #1
du har vel ikke tilfældigvis fullrate som udbyder??
Avatar billede GanjaMan Nybegynder
14. december 2011 - 20:38 #2
nej telenor. Jeg har telenors zyxel router først og i den har jeg sat min egen trådløse netgear router.
Jeg kan sagten komme ind i zyxel men ikke netgear.
Avatar billede Slettet bruger
14. december 2011 - 21:07 #3
så tror jeg at de to routere har samme ip adresse det står også bag på netgear routeren, sæt netgear routeren til din computer og tag zyzel routeren fra altså så kun netgear routeren er tilsluttet til computeren genstart computeren så kan du komme ind i netgear routeren og giv den en anden ip adresse, bagefter kan du sætte det hele sammen igen.
Avatar billede GanjaMan Nybegynder
14. december 2011 - 21:18 #4
De har ikke samme ip netgear har 192.168.1.1 og zyxel har 10.0.0.1:2033. Men måske jeg misforstår?
Jeg kan heller ikke smide min netgear router til uden zyxel er sat til først. Stikke passer slet ikke i netgear der er der kun almidelig netværks stik i.
Avatar billede T_Thorsen Nybegynder
03. januar 2012 - 23:11 #5
Hej GanjaMan.

Du skal have netgear routerne og den ejen på på samme netværk dvs. du skal give den pc en IP som er efter 192.168.1.1 dette kunne være 192.168.1.50 så får du også adgang. hvis du får tildelt en IP så kan det være din Zyxel som giver dig den også kommer du ingen steder.