Avatar billede rix Praktikant
07. december 2011 - 19:11 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Ny begynder

Hej
jeg viller gerne lære at programere med C#
min erfaring med at programere en program er lig med 0.
er der nogen der kender nogen gode sider som fortæller lidt hvordan man gøre det? helst på dansk men engelsk går også
Avatar billede jjam Juniormester
07. december 2011 - 19:15 #1
JEg vil gerne anbefale
www.learnvisualstudio.net også selv om det ca koster det samme som en bog.
Avatar billede Syska Mester
07. december 2011 - 19:19 #2
Google er din bedste ven her. Men derfor kan jeg da godt komme med lidt ekstra.

Jeg ville købe en bog om emnet. Wrox bøger om C# synes jeg har været gode, men de er på engelsk. Ingen erfaring med danske bøger.

http://www.csharp-station.com/Tutorial.aspx

Vigtig ting, sæt dig ind i begreberne og prøv dig frem. Man lærer ikke ved at læse, men ved at bruge det.

Anden vigtig ting, stille og roligt frem. Rom blev ikke bygget på en dag.
Avatar billede arne_v Ekspert
07. december 2011 - 20:14 #3
Du kan evt. checke hvad biblioteket har af boeger.

Men en bog paa 1000 eller 1500 sider har altsaa mere info end en web tutorial paa 10-20 sider.
Avatar billede Syska Mester
07. december 2011 - 20:28 #4
http://channel9.msdn.com/Series/C-Sharp-Fundamentals-Development-for-Absolute-Beginners

De lavede lidt lidt reklame for det i et andet c9 show.

Ingen ide om kvaliteten.
Avatar billede jjam Juniormester
07. december 2011 - 20:45 #5
Avatar billede rix Praktikant
11. december 2011 - 12:58 #6
#5
tak hvis du ville have point så lig en svar
ps. undskyld jeg glemte denne tråd
Avatar billede Syska Mester
11. december 2011 - 14:53 #7
Stol ikke altid på gratis bøger. Hvis der ikke er blevet reviewed af professionels kan der være mange fejl i dem. Altså hvor fortæller deres sandhed om verdenen.

mvh
Avatar billede jjam Juniormester
11. december 2011 - 17:01 #8
svar.

#7 Flere af de bøger jeg har downloaded på sitet er også købebøger. Jeg har i øvrigt betalt et par $ på sitet, og fået rigtig mange bøger.