Avatar billede shjorth Nybegynder
06. december 2011 - 19:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Opgave: Design af side

Hejsa.

Jeg har en side, som idag har et ret forældet design.
Derfor søger jeg en som kan lave et nyt design til den.
Det handler om en index side. Alle undersider designer jeg selv ud fra designet af index siden.

Hvis nogen har lyst til at give tilbud må de gerne kontakte mig, så vi kan snakke mere om opgaven.
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2011 - 19:44 #1
Hvad budget har du :)? Og har du et link til den gamle side, så man kan danne sig et indtryk af hvad siden skal indeholde, så man kan komme med et pris arbejdet?
Avatar billede egmose Novice
11. december 2011 - 13:13 #2
Hej Shjorth
Jeg er manden til din oopgave. Send mig lige en mail hurtigst muligt på mickey@mickeyrasmussen.dk.
Avatar billede Bdev Nybegynder
15. december 2011 - 15:17 #3
Hej.

Hvis du ikke har fået din side ordnet, vil jeg godt kigge på det.

Du kan evt sende mig hvad du har af ønsker/ideer og link til den gamle side på info@nolas.dk

Du kan også kontakte mig via http://www.nolas.dk
Avatar billede shjorth Nybegynder
10. oktober 2012 - 20:06 #4
Lukker.

Kan i øvrigt fortælle at brugeren: "Dal7400" tilbød at lave arbejdet, og at han modtog pengene, men aldrig leverede noget som helst.
Med andre ord tog han røven på mig, og det har han det sikkert rigtig godt med det.
Men hvis man er nødt til at leve sit liv på den måde, så har jeg egentlig mere ondt af ham, end had til ham :)

Blot hvis andre skulle falde over tråden ;)