Avatar billede Slettet bruger
03. december 2011 - 20:07 Der er 1 løsning

Lydstyrken fra iTunes og Youtube er pludselig meget forskellig, hvorfor?

Hej med jer!

For lidt siden skete der noget med min lyd, som undrer mig og irriterer mig meget!
Min lydstyrke på PC'en og alle andre programmer er på 50% og jeg skal skrue min browserlydstyrke helt ned på 12% ved hjælp af "Mixer" når man klikker på lydikonen nede i højre hjørne, for bare at få en nogenlunde overensstemmende lydstyrke.
I iTunes kan man indstille den til at bruge "Lydkontrol" så alle sange afspilles med samme lydstyrke, den har jeg slået til, og har altid haft, og ud af det blå er der kommet denne forskel!

Hvad skal jeg gøre?

Mvh. Jesper
Avatar billede Slettet bruger
03. december 2011 - 20:11 #1
Og selvfølgelig lige efter denne tråd er oprettet, bliver alt som normalt igen... Microsoft Windows <3