Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
02. december 2011 - 11:41 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Forskal på XP og XP Prof ?

Hvad er egentlig forskellen på XP og XP Professionel ?

Hvad kan Prof som XP almindelig ikke kan ?

Mvh Ikke-Ekspert
Avatar billede KHHP Juniormester
02. december 2011 - 12:01 #1
XP prof er til virksomheder, og XP er til hjemmebrug.
De er også kendt som XP Home Edition og XP mediacenter edition til privat brug. XP prof er til virksomhedsbrug, men det er også det man finder på mange kontormaskiner.
Det er sådan set de primære forskelle på udgaverne af XP. XP prof har funktioner til brug i virksomheden og kontoret, mens home edition har det hvad der skal til for at bruge det som hjemme pc. Mediacenter edition er til mediecentermakinen, der står f.eks. i stuen.
Avatar billede helt83 Nybegynder
02. december 2011 - 12:03 #2
den helt store forskel er en pro udgave kan meldes ind i et domain det en en home version ikke.
Avatar billede Blueeyez Mester
02. december 2011 - 13:06 #3
Forskellene på XP Home og XP Pro kan læses her: http://kortlink.dk/a635
Avatar billede Slettet bruger
02. december 2011 - 13:07 #4
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
03. december 2011 - 13:20 #5
Mange Tak.

Kom med svar, jer der vil have points.
Avatar billede Slettet bruger
03. december 2011 - 13:36 #6
OK
Avatar billede Blueeyez Mester
03. december 2011 - 17:14 #7
Her :)