Avatar billede ravhamster Nybegynder
26. november 2011 - 15:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ajax funktioner i slider

Jeg leder efter en der kan lave ajax funktioner i en slider.
Slideren er den samme som den der bruges her

http://www.elegantthemes.com/preview/Chameleon/

Det er så meningen, at når man f.eks. kommer til det andet slide, så bliver der loadet 3 nye i slideren, hvilket så kan blive vil til der ikke er flere.

Kom med bud på om du har lyst til at lave det, og hvor meget det vil koste.
Avatar billede danco Nybegynder
26. november 2011 - 16:00 #1
Jeg kan sagtens hjælpe dig med at lave det. Det skal ikke tage så forfærdelig lang tid.
Men jeg bliver lige nødt til at spørge, er der nogen speciel grund til at du vil have det lige netop med AJAX ?

Du er meget velkommen til at skrive mig et brev herinde med din mail adresse så skal jeg gerne kontakte dig yderligere.
Avatar billede ravhamster Nybegynder
27. november 2011 - 11:20 #2
Hey, jeg har sendt en pm til dig :)
Avatar billede ravhamster Nybegynder
18. december 2011 - 13:54 #3
lukker