Avatar billede flickan Nybegynder
20. november 2011 - 23:58 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Internet på ipod touch

Jeg har undret mig over noget som jeg ikke kan finde svar på i google (eller også ved jeg bare ikke hvor jeg skal lede) ihvertfald er jeg blevet tilbudt en ipod touch fra ny til 500 kr, og så er jeg bare interesseret i at vide:
kan jeg få et internet abonnement på en ipod-touch så jeg kan komme på internettet hvor som helst, når som helst?? altså samme princip som på iphone.. jeg står nemlig tit i situationer hvor jeg akut har brug for internettet lige ved hånden, hvor der ikke nødvendigvis er mulighed for at koble mig på et trådløst netværk.

- er det på nogen måde muligt?? hvis ja, hvordan? og hvor dyrt er det så?
Avatar billede haverslev Novice
21. november 2011 - 09:00 #1
Der er ikke mulighed for at sætte et SIM kort i den, dvs. at den ikke kan få et "telefon" abbonoment, men kan kun koble op på et trådløst netværk - WI-FI som du har eller har adgang til hvor du er - altså det kræver at du kan finde og koble på det trådløse med en udleveret adgangskode, da de fleste WI-FI net er "låst" så ikke alle og enhver kan få adgang.
Avatar billede haverslev Novice
21. november 2011 - 09:01 #2