Avatar billede nunbaggi Nybegynder
17. november 2011 - 09:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Påsætning af label på spand

Hej
Jeg skal have sat et label på en spand, og problemet ligger i at spanden ikke har samme omkreds i bund og top. Derved kommer det label der skal på til at sidde skævt.
Er der en måde man kan lave det så det kommer til at sidde lige?
Avatar billede foodear Praktikant
17. november 2011 - 10:49 #1
prøv at eksperimentere med funktionen "Skew" i dit billedebehandlings program, det kræver nok et par forsøg før du får det rigtige resultat.

/Foodear
Avatar billede nunbaggi Nybegynder
17. november 2011 - 11:11 #2
Det er ikke noget problem at få billebehandlings programmet til at lave de, det er nok mere at få det printet ud og skåret til der giver problemer
Avatar billede foodear Praktikant
17. november 2011 - 11:17 #3
Så må trykkeren jo eksperimentere for at få det til at passe.
Avatar billede nunbaggi Nybegynder
15. maj 2012 - 03:32 #4
Lukket
Avatar billede foodear Praktikant
15. maj 2012 - 09:52 #5
Så mangler du bare at acceptere dit eget svar for at lukke spørgsmålet korrekt !!

kunne du bruge mine indlæg ?