Avatar billede larsgrau Forsker
16. november 2011 - 09:36 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Stop event

Hej

Jeg har et lille problem, jeg har denne kode:

If IsNull(Me.CIVIL___MILITÆR) Then
MsgBox "You have to select CIVIL or MILITÆR"
Me.CIVIL___MILITÆR.SetFocus

else

Her efter er der en masse mere kode. Jeg vil gerne have, at hvis msgbox kommer op, skal den stoppe alt kode efter "Me.CIVIL___MILITÆR.SetFocus"

Kan ikke lige finde den rigtige kode.

Nogen som kan hjælpe??

/lars
16. november 2011 - 09:41 #1
prøv med exit sub
Avatar billede larsgrau Forsker
16. november 2011 - 10:04 #2
Nej, så lukker den jo hele formularen ned og det skal den ikke.
16. november 2011 - 10:07 #3
Skal du så ikke bare sørge for at al din kode efter else står før end if?
Avatar billede mugs Novice
16. november 2011 - 10:47 #4
Exit sub lukker ikke formularen, men springer ud af den kode du er ved at afvikle.
Avatar billede larsgrau Forsker
16. november 2011 - 10:58 #5
Oki, jeg fandt en anden måde på det. satte resten af min kode ind at andet sted, takker for hjælpen, hvis i vil skrive et svar skal i få jeres point
16. november 2011 - 11:01 #6
svar
Avatar billede mugs Novice
16. november 2011 - 11:09 #7
Jeg afstår fra point.