Avatar billede kasperorso Juniormester
15. november 2011 - 12:28 Der er 1 løsning

Programmering af planlægningsprogram til pc og smartphone.

Hej alle!
Jeg og nogle drenge skal starte som selvstændige, og vi har brug for nogle programmøre til et familieplanlægningsprogram. Dette program skal formidle planlægningen i familien og gøre det lettere for dem alle at tjekke de andres kaldendre.
Dette er, hvad dette program overordnet skal kunne.
Hvis det er noget, du kan finde ud af, så kontakt mig venligst, så vi kan finde en pris.

Venlig hilsen
Kasper Ørsø.
kasperorso@gmail.com
Avatar billede kasperorso Juniormester
24. oktober 2012 - 15:02 #1
s