Avatar billede everest Nybegynder
14. november 2011 - 20:16 Der er 1 kommentar

Koder på dvd

Hej hej

Nu har jeg, i en anden tråd her på siden, fået en grundig instruktion i hvordan jeg kan lave mine dvder om til iso filer og smide dem på min medieafspiller.

Har lavet nogle af mine dvd om og det fungerer fint...

Der er så nogle (bl.a surfs up, Hævnen og min søsters børn) jeg ikke kan lave til iso filer. Den skriver at der er en fejl,

Har læst mig lidt frem til at det er bevidst (fra filmselskabernes side) at de laver de fejl for at undgå kopiering.

Har prøvet med Anydvd/img burn og med dvd shrink og det er samme sted de stopper.

Kan det slet ikke lade sig gøre at omgå de "koder" på dvden på nogen som helst måder??

Har Googlet og Googlet, men finder kun gamle indlæg (på mange forskellige sider)der fortæller om eks dvd shrink.. men det virker ikke.

Skal jeg give op og nøjes med de fil der kan konverteres eller kan nogen her hjælpe??
Avatar billede fhansen82 Mester
14. november 2011 - 20:40 #1
Har du opdateret AnyDVD for nyeligt. Måske dette kunne afhjælpe? Har du evt. prøvet på en anden PC?