Avatar billede aleq Juniormester
13. november 2011 - 19:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

recover korrupt doc fil

Hej

Jeg kan ikke åbne min doc fil. Findes der gratis program derude der kan hjælpe mig med dette?

MVh Alex
Avatar billede haverslev Novice
13. november 2011 - 20:16 #1
Hvis ikke du har Office (word) installeret, så kan du hente/installere kontorpakken gratis fra OpenOffice.org

http://da.openoffice.org/
Avatar billede aleq Juniormester
13. november 2011 - 21:34 #2
glemte at nævne at jeg bruger Open Office, men den kunne heller ikke lave recover på filen.. Fejlen jeg får er: General Error. General input/output error.

Gør jeg noget forkert? Er der decideret en restore feature inde i Open Office som jeg har overset?
Avatar billede haverslev Novice
13. november 2011 - 21:46 #3
Har du gemt filen løbende eller ?

Hvis nej, så er løbet desværre nok kørt for at kunne finde / åbne den - se her:
http://user.services.openoffice.org/en/forum/viewtopic.php?f=15&t=12839
Avatar billede aleq Juniormester
13. november 2011 - 21:57 #4
Office Recovery er svaret. Fixed