Avatar billede jailbird Nybegynder
13. november 2011 - 16:47 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

søger billig harddisk og sd kort,,,,

Hej

Nogen der hurtigt kan finde en webshop hvor den billigste pris på et sd-kort (bare lille størrelse) og en ekstern harddisk med usb (500 GB)?

Lav lige bestilling klar og send mig link.

PFT
13. november 2011 - 16:54 #1
www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/jailbird Point ude: 750 ? ... (Ved du så hvad jeg hentyder til ?)
Avatar billede jailbird Nybegynder
13. november 2011 - 17:01 #2
istedet for karise_larry: Prøv politimand larry
Avatar billede haverslev Novice
13. november 2011 - 17:47 #3
Tja, det er vel ikke for meget for langt, at spørgene får afsluttet sine spørgsmål - der er jo en del der har brugt tid på at hjælpe dem.
Tillige har du f.eks også modtaget mails fra Eksperten ang. disse åbne spørgsmål-
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2011 - 18:54 #4
#3 Det er det evigt tilbagevendende problem, møgiriterende at spørgerne har så lidt respekt for dem der prøver at hjælpe dem.
Avatar billede Slettet bruger
14. november 2011 - 07:47 #5
i stedet for karise_larry: Prøv politimand larry

folk sidder herinde ulønnet og hjælper bl.a sådan en som dig der IKKE gider vende tilbage til gamle spørgsmål

næh ved du hvad - han har ret

det koster dig ikke en hylende fis
du modtager 5 point fra eksperten ganske gratis hver dag - det er dem du udlover ved at stille spørgsål - altså mister du ikke andet end det du har fået og udlover

hvis du lavede det samme hos en bil mekanikker hvad tror du så der ville ske når han ikke fik en betaling

ikke en helt sammenlignelig situation men viser bare eksemplet alene
Avatar billede jailbird Nybegynder
03. december 2011 - 14:30 #6
lukker diskussion
Avatar billede jailbird Nybegynder
03. december 2011 - 14:53 #7
det hører med til historien at Politimanden harry aldrig svarer som svar men som kommentar ligesom alle jer andre... så hids jer lige ned.. det hjælper ikke noget det der
Avatar billede Poko1 Ekspert
03. december 2011 - 15:26 #8
jailbird  jeg kunne ikke lige dy mig for at kommentere dit svar i#7 det er vist nok meningen at det er dig der skal bede den der har givet dig den hjælp du kunne bruge om at lægge sit næste indlæg som svar tænk der er kommet 30-40 forslag og alle er lagt som svar for det første er det dig der vælger hvem! og for det andet kunne det tænkes at et ubrugeligt forslag var lagt som svar hvilket forårsager at nogle tror at der kun ventes på accept? og så er det røget ned i kategorien "Seneste svar og kommentarer - alle kategorier"
Avatar billede haverslev Novice
03. december 2011 - 16:25 #9
jailbird > tror lige at du for en gangs skyld, skulle kigge på Ekspertens FAQ, der står jo en del du bør vide - så du bør nok tage din sætning tilbage ... så hids jer lige ned.. det hjælper ikke noget det der

http://www.eksperten.dk/faq
Avatar billede johann95 Nybegynder
26. april 2012 - 18:41 #10
Hej, jeg fundet den billigste / hurtigste / største sd Kort her:

[url]http://www.kreativshop.dk/sd-kort-c-1_2.html[/url]

Varmt anbefales
Avatar billede johann95 Nybegynder
26. april 2012 - 18:42 #11
Hej, jeg fundet den billigste / hurtigste / største sd Kort her:

http://www.kreativshop.dk/sd-kort-c-1_2.html

Varmt anbefales