Avatar billede boholdt Mester
11. november 2011 - 21:59 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Visning af størrelse på IMAP-mapper

Hej,

Jeg har understøttelse af IMAP på mit domæne, og dermed også en begrænsning på, hvor mange e-mails jeg kan have liggende på mailserveren (cirka 2 GB).

Er der en bestemt måde, hvorpå at jeg kan se størrelsen på alle mine IMAP-mapper?

Mit webhotel tilbyder desværre ikke mulighed for dette.

På forhånd mange tak for svaret.

/ Boholdt
Avatar billede boholdt Mester
26. november 2011 - 13:39 #1
Hej,

Hvordan med andre e-mail-programmer, som Microsoft Outlook - kan det her lade sig gøre, at se den samlede størrelse af sine IMAP-mapper?

På forhånd mange tak for svar.

/ Boholdt
Avatar billede boholdt Mester
15. december 2011 - 22:55 #2
Desværre er der ikke kommet svar i denne tråd, hvorfor jeg har valgt at lukke tråden.

/ Boholdt