Avatar billede jobbe86 Nybegynder
06. november 2011 - 13:45 Der er 4 kommentarer

Har haft installeret windows 7 på min acer extensa 7630. Nu vil jeg gerne tilbage til fabriksindstillingerne som havde windows vista

Har haft installeret windows 7 på min acer extensa 7630. Nu vil jeg gerne tilbage til fabriksindstillingerne som havde windows vista. Hvordan gør ejg det, når jeg taster ALT + F10, synes jeg ikke der er nogle valg der er de rigtige.

Efter jeg har formateret og installeret windows 7, kan jeg så ikke gendanne tilbage til fabriksindstillinger?

Håber nogen kan hjælpe

Mvh Jakob

P.S. Har ingen recovery cd
06. november 2011 - 13:46 #1
Velkommen til E. ...

Pssssst: Hvorfor tilbage til VISTA ???
Avatar billede jobbe86 Nybegynder
06. november 2011 - 13:50 #2
Fordi den skal sælges, og skal have den tilbage til fabriksindstillingerne.
Avatar billede kgkg Nybegynder
06. november 2011 - 14:44 #3
Du skal selv oprette dine recovery CD'er. Og du er sikkert blevet spurgt mange gange om du vil oprette dem, når du har startet computeren.

Hvilke valg får du med ALT+F10?

Du kan bestille recovery CD'er hos Acer. Ring til deres support og ha' model nr. og serie nummer klar, så plejer der ikke at være problemer med at få tilsendt CD'er.
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2011 - 19:04 #4
jeg har en acer aspire 3680 og jeg har en windows vista  dvd den er på 32-bit vil du ha en iso fil  så skal du bar brovev din  product key  som er på pcen så skule den du