Avatar billede hugopedersen Nybegynder
04. november 2011 - 18:57 Der er 1 løsning

Vedligehold af ACL

Jeg tror jeg har brug for lidt input til hvordan jeg laver en løsning på en opgave.

Jeg har en række konti hvor der er et felt der er en ACL (Access Control List) denne består af brugernes ID/Initialer (HP; IP; JP; KP)

Jeg skal så lave en form hvor jeg har et grid med alle brugere + et afkrydsningsfelt der angiver at de har adgang.

Altså  ID, Navn, Access

Formen skal så kaldes med den eksisterende ACL som parameter og listen skal opdateres med de brugere der har adgang.

Når evt. opdateringer er lavet og formen lukkes, skal den returnere den nye ACL

Kan du se ideen og har du evt. input til hvordan man kunne gribe det an?
Avatar billede hugopedersen Nybegynder
26. november 2011 - 17:09 #1
Jamen så lukker jeg igen