Avatar billede Denraskemurer Nybegynder
01. november 2011 - 19:57 Der er 3 kommentarer

Hjælp til at lave en php kode..

Hey alle i gode mennesker.

Jeg vil høre om i kunne hjælpe mig.
Jeg vil gerne lave en side hvor folk kan udregne en pris.

Exemple:

De vil gerne have muret en mur der er 10 m lang og 2 meter høj.
Altså 20m2 mur.
1 m2 mur koster 469 (den pris kan de ikke se)

De skriver 20 i feltet og den ud regner det selv

9380 kr i alt

Hvis i ikke helt forstår så prøv kig her
http://www.murerpris.dk/1/tilbud.asp?id=3

Jeg vil gerne have noget ligne, jeg siger ikke man skal tage og kopier ders koncenpt. slet ikke.

Men hvis man kunne lave noget i stil med.

Det jeg er mest intraseret i er de felter der går ned.
og dem der kommer frem.

der skal være så de kan taste ders info ind (hvis de vælger det)
Altså der er en flueben man kan slå til og fra, om man vil kontaktes, hvis man vil får jeg en mail og kan ringe eller sende en mail til dem.

Mvh

Den raske Murer
Avatar billede Qobra Nybegynder
02. november 2011 - 10:44 #1
Har du prøvet selv? Ellers er det nok et webbureau du skal have fat i?
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
02. november 2011 - 12:31 #2
velkommen til E,
som ny bruger burde du have brugerbetingelserne frisk i errindringen, som du accepterede da du blev oprettet

ref http://www.eksperten.dk/brugerbetingelser
cut
2 Regler for brug af Eksperten.dk
1 Det er ikke tilladt at:
11 oprette det samme spørgsmål flere gange - heller ikke selv om spørgsmålet kunne ligge i flere kategorier. Er der ikke indløbet tilfredsstillende svar på et spørgsmål efter 7 dage, er det dog tilladt at lukke det oprindelige spørgsmål, og oprette et nyt identisk.

/cut

sammenlign dette sp med http://www.eksperten.dk/spm/950431
luk dette sp ved selv at ligge et svar, og accepterer dette. og lad det forsætte i http://www.eksperten.dk/spm/950431
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2011 - 00:26 #3
Tror du kan gøre det med php alene. Jeg ville bruge noget lignende:

$antalmeter * 469 = $MeterPris

echo $MeterPris

(dette er kun et simpelt eksempel og kan ikke bruges da det ikke er sat rigtigt op)