Avatar billede Ewerty Nybegynder
30. oktober 2011 - 15:45 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Spil på egen hjemmeside, må man - og hvordan ?

Må gratis spil på nettet som kan downloades fra f.eks. www.myplaycity.com lægges op på egen hjemmeside ?
Og hvis ja, hvordan gør man det ?

På forhånd tak for hjælpen
Ewerty
Avatar billede claes57 Ekspert
30. oktober 2011 - 16:19 #1
deres krav er bla nedenstående - på nudansk - du må ikke kopiere det til egen webside, og du må ikke uden tilladelse bare linke til et spil eller lægge deres site i din via en iframe.

5. Limited license to copy all documents and related graphics from this website is granted subject to the following:

  a. The materials provided herein are for personal, non-commercial use only;
  b. Any copies of documents contained on this website or portions thereof must include the above copyright notice,
  c. You may not copy or print more than one copy of material posted on this website. Documents published on this website may contain other proprietary notices or describe products, services, processes or technologies owned by MyPlayCity, Inc. or third parties. Except as expressly set forth herein, nothing contained herein shall be construed as granting to the user a license under any copyright, trademark, patent or other intellectual property right of MyPlayCity, Inc. or any third party. Except as expressly granted under this Agreement, all rights are reserved by MyPlayCity, Inc.; and
  d. You may not display this website for commercial purpose without the prior express written consent of MyPlayCity, Inc.. You may not use MyPlayCity, Inc.'s name or trademarks without the prior express written consent of MyPlayCity, Inc.. You may not link to this website, without MyPlayCity, Inc.'s prior consent, which consent may be withdrawn by MyPlayCity, Inc. at any time, with or without notice, in MyPlayCity, Inc.'s sole discretion.
Avatar billede Ewerty Nybegynder
30. oktober 2011 - 17:01 #2
Ok tak Claes57 den havde jeg ikke lige set, hvad så med spil fra gratisspil.dk derfra må man godt, jeg vil bare helst have det sådan at spilles afhvikles på egen hjemmeside og KUN spillet.
Det skal bruges til en motocrossside for micromedlemmer.
Avatar billede claes57 Ekspert
30. oktober 2011 - 17:23 #3
hvis hjemmesiden er 'en lukket klub' med login og man skal være medlem af en bestemt klub, så er det 'privat brug'. Hvis andre kan tilmelde sig, så er det kommercielt.

gratisspil.dk "Har du spørgsmål vedr. annoncering eller forretnings- eller mediemæssigt samarbejde er du velkommen til at kontakte os. "
http://www.e-novative.dk/kontakt.php
Avatar billede Ewerty Nybegynder
30. oktober 2011 - 19:04 #4
Jeg tror bare vi skal glemme at få lidt spil på vores crossside for micro'er det virker meget besværligt, smid et svar Claes så skal du få dine point.
Avatar billede claes57 Ekspert
30. oktober 2011 - 19:26 #5
bare luk selv - der kom jo ikke noget godt ud af det...
Avatar billede Ewerty Nybegynder
31. oktober 2011 - 18:12 #6
ok
Avatar billede Ewerty Nybegynder
31. oktober 2011 - 18:13 #7
.