Avatar billede bamsen Novice
29. oktober 2011 - 11:08 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Problemer med Synology og Dyndns

Hej!

Jeg har oprettet dyndns routing til min synology (En free udgave) og har virket upåplagelig, indtil i går, da ville den ikke mere. Når jeg taster adressen udenfra, kan jeg se på adresselinie, at den registrerer at den er ved at logge på en Synology enhed, og til sidst kommer kraven om adgangskode og brugernavn, men jeg nægtes adgang til denne server. Men taster jeg derimod direkte ip (På computeren der har synology tilsluttet) får jeg straks adgang.

Er der et indstilling i synology jeg skal være opmærksomt på, jeg er i tvivl om det kan være dyndns?

Mvh Kenneth
Avatar billede wappa Nybegynder
29. oktober 2011 - 12:46 #1
hviken router har du?
selv har en d-link 615 og inde i router skal jeg også taste det ind
Avatar billede bdf Mester
29. oktober 2011 - 13:00 #2
Hvis du bruger funktionen "Automatisk Blokering" på din Synnology, kan det være at du har fået blokeret din WAN ip :)
Funktionen finder du i kontrolpanel :)
Avatar billede bamsen Novice
29. oktober 2011 - 13:35 #3
den er ikke slået til
Avatar billede bamsen Novice
29. oktober 2011 - 13:36 #4
Det er også en Dlink 615 og indstillinger er der, den har jeg ikke rørt ved
Avatar billede wappa Nybegynder
29. oktober 2011 - 14:43 #5
gå ind på din router  Mainteance - DDNS setting udfyld felterne - save settings
Avatar billede bamsen Novice
29. oktober 2011 - 14:59 #6
Oplysninger var der allerede og fik det opdateret men desværre hjalp de ikke. Tror mere det er synology, for jeg kommer i det mindste frem til doalogboks (File station) hvor jeg skal taste bruger og password, men får denne fejlmeddelsen "You are not authorized to use this service."
Avatar billede bdf Mester
30. oktober 2011 - 11:36 #7
Logger du ind som admin?
Avatar billede bamsen Novice
30. oktober 2011 - 22:58 #8
Jeg har både prøvet som admin og som bruger (oprettet under bruger), ingen af dem virker
Avatar billede bdf Mester
31. oktober 2011 - 20:40 #9
Prøv at reset admin kontoen og log ind med den igen
Avatar billede bamsen Novice
18. juni 2012 - 12:17 #10
Problemet blev aldrig løst og dermed droppet :-(
Avatar billede bdf Mester
18. juni 2012 - 15:56 #11
Er det muligt at Synologyen måske har blokeret en ip og det er derfor du ikke kan logge ind?

Tjek det under / Kontrolpanel / Automatisk Blokering / Blokeringsliste / Fjern alle IP adresser / :)

M.v.h.
Avatar billede JMcClaneDK Nybegynder
16. september 2012 - 19:56 #12
Log ind på din Synology
Control Panel / Kontrol Panel
DSM Settings
Security
Enhance Browser capability by skipping IP checking.

Så skulle det virke igen!