Avatar billede henribruno Nybegynder
29. oktober 2011 - 09:55 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hjælp en amatør!! ingen adfang til hotmail og windows opdatering

er der nogen lige som mig der de sidste dage ikke kan komme på hotmail,eller på windows opdate?? min internetforbindelse er ok,alt andet fungerer.Hvis det kun er mig, er der nogen der kan fortælle hvad jeg eventuelt kan gøre???

hilsen
henri bruno
29. oktober 2011 - 10:14 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Hvilken Browser / "Internetviser/program" ?
Avatar billede 220661 Ekspert
29. oktober 2011 - 10:17 #2
Hej og velkommen til.
Du kunne prøve og gå ind i dine netværksindstillinger, og se om det er sat til at hente Ip og dns automatisk.
Er den ved en fejl kommet til at stå til en fast dns kan dette måske være problemet.
I xp som jeg sidder ved højreklikker jeg på netværksikonet og vælger gå i netværksindstillinger-højreklik på lan forbindelse-vælg egenskaber- marker internet protokol og vælg egenskaber.
Det er her du kan se om den hentet ip og dns automatisk.

PS Det kan også være noget snavs der omdirigerer dig, men det ser vi på bagefter.
Avatar billede henribruno Nybegynder
02. november 2011 - 13:25 #3
Hej 220661

Tak for hjælpen,men Dit forslag hjalp desværre ikke,hvad mente du med snavs??

hilsen
bruno
Avatar billede 220661 Ekspert
02. november 2011 - 16:41 #4
Snavs= spyware virus malware osv.
02. november 2011 - 19:35 #5
Gentager:

Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Hvilken Browser / "Internetviser/program" ?

---

Derefter skal jeg nok guide dig videre mht. 'snavs' check/rensning...

---

PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...
Avatar billede 220661 Ekspert
12. marts 2012 - 08:35 #6
Vender man ikke tilbage kan man jo ikke forvente at få hjælp.