Avatar billede Droodika Nybegynder
28. oktober 2011 - 12:28 Der er 4 kommentarer

USB steelseries ikari mus disconnecter

Hej.
Min mus (se overskrift) disconnecter omkring hver gang jeg bevæger den. Jeg kan dog bruge musen i 5-10 sekunder, hvorefter den disconnecter og connecter. Har haft den i nogle måneder og problemet opstod for en uge siden.
Håber I kan hjælpe.
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. oktober 2011 - 15:57 #1
Nu kender jeg ikke til Steelseries, men på Razer som jeg har er der jævnligt Firmware opdateringer.
Har du tjekket om der er dette til din mus?
Avatar billede Droodika Nybegynder
28. oktober 2011 - 17:14 #2
Jeg har ikke kunnet finde nogen udover den på deres hjemmeside, som allerede er installeret på min pc.
Jeg er bange for at det kunne være en hardware fejl, jeg kan bare ikke se hvad det skulle have forårsaget det, da jeg ikke har flyttet min computer.
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. oktober 2011 - 21:28 #3
Det skal ikke installeres på pc, men i mus...
Avatar billede Droodika Nybegynder
29. oktober 2011 - 11:58 #4
okay. Har ingen anelse om hvordan :)